Keputusan Permohonan ke UITM

By Naimi Amiesya - 02:30


Assalamualaikum

Fuhhh fuhhh syerammmmm. Takut ouh nak tengok keputusan UPU haritu. Huhuhuhu 😱

Buka-buka je laman web tersebut dah rasa berdebar lain macam. Sebelum ni tak ada pula nak rasa macam tu. Rilek je lagi 😂 Ni baru buka website belum tengok lagi keputusan dah berdebar. Adeyaii mengada betul. Huhuhuhu.

Dummdummduummmduummmm *bunyi drum* 😂

TAAADDAAAAA~!!!


Alhamdulillah aku diterima untuk belajar di UITM. Tersengih aku masa mula-mula tengok 😃

Tapi emmm lama-lama, macam-macam perasaan pula timbul. Serba-salah, ragu-ragu, takut, happy.. semua ada. Kenapa ? Sebab aku tak tahu pilihan aku ni betul ke tidak. Untuk masa depan aku juga tapi tulah sampai bila aku nak takut en ? Kena juga ambil risiko. In sha Allah.

Dapat pula tu haa kat Perak sana. Mak aih jauh. Kesian kat ibu abah nak kena hantar nanti. Nak pergi satu hal. Balik pula satu hal. Duit minyak lagi. Huhuhuhu.

Haihh nanti susah lah nak melepak dengan geng-geng sekepala 😂

Korang jangan lupa aku tau. Datanglah lawat aku kat sana nanti. 😂

Tahniah kepada semua yang berjaya mahupun yang tidak berjaya. Jangan putus asa. Banyak lagi rezeki korang. Ada tu. Cuba lagi sampai dapat. Tauuuuu !!

  • Share:

You Might Also Like

7 comments

  1. wuuu tahniah weh! :)
    nnti bila cuti, kita hangout sesama lagi!

    ReplyDelete
  2. Tahniah, dik. InshaAllah, apa yang adik pilih itulah yang terbaik buat kamu. Just study smart, that is all. Interior Design, huh? Interesting course and one of my favourite too. I wish I can take my second degree in ID...

    ReplyDelete

Leave your comments stalkers :P
Please don't use harsh words and mind your language :)
I really appreciate it. Thank you.