Rupa baru

, , 4 comments


Assalamualaikum..

Setelah sekian lamanya tak edit blog. Hamek tukaw baru dah.

Dulu actually aku pakai blogskin tapi sekarang aku start menjinakkan diri menggunakan template blogger. Sumpah sakit jiwa gak masa mula-mula nak guna template ni. Itu tak kena ini tak kena. Akhirnya aku setting blog jadi private. Sadis i know XD

Tapi now dah nampak okay sikit kot template ni so aku tukar balik dari private ke  public. Lama juga aku memakan masa nak edit. Ni pun ada lagi yang tak betul tapi geram+malas, aku guna je lah nakkk. Lantakk !

At least korang boleh baca isi blog pun dah cukup. :P

Aku tau tak lawa template baru ni. But sokay, aku edit sikit-sikit dulu. Orang kata sikit-sikit, lama-lama jadi bukit (macam tak sesuai je guna peribahasa ni :P). Nanti tiptop ler balik. In sha Allah XD

Thank you yang sudi jengah ke blog aku ni. :3

Muahh ciket :P

Boo biubiu XD

4 comments:

  1. anis pun jadi malas nak tukar template sbb nnti jadi cam apa ja lgi -.- pastu malas nk main code

    ReplyDelete
  2. wahhh! cantik2! aku tengok template designer lawa2 tapi tak reti lagi nak edit sbb dah biasa gune kod T^T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah .. Xpe pelan2.. Aq pon x edit apa sgt.. adjust besar widget, fonts ngan apa je tah 😂

      Delete

Leave your comment below chio!