apa semua ini !

, , No Comments
arr .. jatuh cinta lagi ??!

warghaha! kenapa perlu jatuh cinta ini !
huhuhuhu..bengong betullah jiwa aku ini nampak aje orang yang baik terus jatuh cinta ! haaa!! tolong buangkan perasaan ini ! -_- ! dah tak sanggup nak bertepuk sebelah tangan lagi ! pleaselah !

kali ini dengan budak form 3!
saya kenal dia dah lama sebab itulah saya jatuh cinta dengan dia..sebab saya dah tahu hati budi dia ! huhuhuhuhu! tapi saya betul-betul sukakan dia kali ini..bukan sebagai kawan lagi tapi dah terlebih...ok..ok.. KO lah pula! hehe
dah lah tulis banyak-banyak pun bukannya korang nak baca.. *mencebik ..hehe tapi ..
bagi yang baca terima kasih sebab dengar luahan perasaan saya ! :3
 apa kena mengena tajuk entry "APA SEMUA INI!" ?? hehe dah tak tahu nak tulis tajuk apa sebenarnya .. hehe
hahahahaha..macam yang monyet ini buat ! blek blek blek *jelir lidah hahaha!

0 comments:

Post a Comment

Leave your comment below chio!