sambungan 'KALAU CINTA'

, , No Comments
*Assalamualaikum...sebelum korang bace ni..korang boleh la tekan sini
sbb yg akan korang bace kat bwh ni adalah sambungan untuk yg nemi suruh tekan tu~

Kalau cinta itu keju,
lemaknya memudaratkan aku...
Kalau cinta itu sinetron,
ayuh,menangislah kamu kerna mencintai aku...
Kalau cinta itu pistol,
pelurunya belerang atau tanggungjawab ?
Kalau cinta itu janji,
mengapa engkau terus memungkiri ?
Kalau cinta itu misteri,
sembunyikan saja rasa syak dan wasangka...
Kalau cinta itu roti,
gebunya sentiasa memikat hati...
Kalau cinta itu buta,
mengapa aku mampu melihat masa depan bersamamu...
Kalau cinta itu monorel,
biar perjalanan ini tiada perhentiannya...
Kalau cinta itu bantal,
ku peluk-peluk,takkan ku lepaskan...
Kalau cinta itu aiskrim,
janganlah cair sampai bila-bila...
kalau cinta itu konfeti,
meriahnya membuatkan aku tersenyum menggila...
Kalau cinta itu salji,
murninya menenangkan aku...
Kalau cinta itu piring terbang,
bawa aku jauh ke planet mu...
Kalau cinta itu dendam,
seumur hidup baranya menjadi sekam...
Kalau cinta itu redha,
kuterima ujian tolakmu dengan sabar...
Kalau cinta itu BMW,
bawa aku laju ke awan biru...
Kalau cinta itu ceria,
mengapa kau buat aku menangis...
Kalau cinta itu durian,
manisnya memabukkan aku walaupun musim sudah berlalu...
Kalau cinta itu tengkujuh,
pukulan ombak hampir membunuh aku...
Kalau cinta itu gurauan,
senda tawamu mengusik kalbu...

0 comments:

Post a Comment

Leave your comment below chio!